Předškolákovy týdeníčky pro chytré hlavičky jsou jedinou komplexní přípravou předškoláka pro školu i pro život na našem knižním trhu.
Unikátní publikace s 1000 ručně malovaných obrázků, která do 40 týdnů před začátkem školní docházky vměstnává kompletní vědomostní, pohybovou, grafomotorickou i praktickou přípravu malého předškoláka za účasti a aktivní pomoci rodičů.
Díky precizně vypracovanému souboru úkolů můžete ve svém dítěti objevit skryté talenty a schopnosti, rozvinout jeho samostatné konání a myšlení, můžete mu pomoci nabýt sebevědomí a dáte mu tak šanci uspět hned na začátku školní docházky, což se stane jasnou motivací pro jeho další snahu.
Autoři: Jana Martincová a Věra Tautová
Ilustrace: Petra Kubáčková
Cena: 449 Kč za 9 měsíců intenzivní přípravy = cca 12 Kč/týden
do 15. listopadu je zaváděcí cena 419 Kč
K dostání: www.prochytrehlavicky.cz
V čem se liší od podobných publikací na našem trhu?
– Odborníky v ojediněle správném pořadí (od nejjednodušších) seřazené cviky tužkou pro uvolnění ruky. Podrobně je také vysvětleno a nafoceno držení tužky.
– Odborníkem vypracovaná pohybová cvičení pro lepší fyzickou kondici dětí s nafocenými ukázkami a motivačními říkankami.
– Praktické vědomosti jako například stolování, pravidla slušného chování, chování v dopravě, hygienické návyky apod. a důležité minimum o zdravém životním stylu včetně výživy a sportu.
– Dítě při úkolech motivuje velká vesmírná mapa, kterou si v začátku může vylepit v pokojíčku a postupně za každý splněný úkol do ní lepit samolepky mimozemšťanů, které pro publikaci vytvořila devítiletá holčička.
– Není v pevné vazbě, tím pádem se s ní v rámci plnění úkolů mnohem lépe pracuje.
– Publikace je testována přímo na předškolních dětech a dvě várky předškoláků s ní již uspěly.
Z čeho se skládá?
Čtyři samostatné knihy vědomostních, pohybových, praktických a grafomotorických úkolů.
– Jízda tužkou je věnována grafomotorice,
– Hlavičkové úkoly dítě rozvíjí mentálně,
– Praktik pro život se věnuje světu kolem nás, praktickým situacím, se kterými se dítě v životě setká,
– Pohybovky zdokonalí pohybovou zdatnost dítěte.
Kdo za ni ručí?
– Korektury brožur Jízda tužkou, Hlavičkové úkoly a Praktik pro život prováděly tři pedagožky ze základní a mateřské školy a jedna speciální pedagožka.
– Pohybovky byly zpracovávány za účasti doc. PhDr. Hany Dvořákové, známé odbornice na tuto problematiku.
– Autorsky a reálným testováním se pak na knize podíleli i sami předškoláci.
Předškolákovy týdeníčky si oblíbili také v Centru nadání, kde s nimi pracují, viz recenze: http://www.prochytrehlavicky.cz/.
Příběh vydavatelství Babyonline a edice Pro chytré hlavičky
Bude to již sedm let, kdy světlo světa spatřila velmi netradiční knížka. Vzdělávací knížka pro děti, Říkačky pro chytré hlavičky. Vznikla díky jednomu hodně neposednému a zvídavému klukovi, kterému se ne a ne líbit běžné říkanky. To jeho maminku velice mrzelo. Nechtěla jej připravit o rýmovací období, děti, které jím projdou, jsou pak v životě velmi tvořivé. Všimla si, že dnešní děti oslovuje vše, co je spojeno s jejich tělem, světem kolem nás. “Nebylo by marné do každé říkanky přidat minimálně jednu pro život užitečnou znalost, dovednost, zkušenost,” říkala si.
Jaký tento počáteční vědomostní vklad vzbudí u synů zájem o vědu a techniku a vytvoří schopnost kritického myšlení, netušila ani jedna z matek – autorek v ideálním spojení (lékařka s pedagožkou).
A jak to vypadá za 7 let? Říkačky díky velkému zájmu vyšly pro děti již ve druhém vydání a z dětí, které je iniciovaly, jsou dnes k velkému údivu okolí, včetně školních pedagogů, gymnazisté.
“Když jsme pro děti napsali Říkačky, netušili jsme, k jakému dílu máme nakročeno. Radost z práce s našimi vlastními dětmi a absence předškolní přípravy, která by nebyla dělána jen pro byznys, nás vedly k jedinečnému dílu. Promyšlené předškolní přípravě z pera pedagogů a lékařů, s korekturou psycholožky, speciální pedagožky a otestovanou pětiletými dětmi.
Sami jsme byli překvapeni, jak může předškolní příprava děti bavit. Kolik netušených schopností a talentů nám pomůže u dětí najít. Ty, které odmítaly kreslit, se rozkreslily, ty, které se styděly mluvit, se rozmluvily, nehledě na spoustu dalších společenských dovedností.
A možná po dalších několika letech přijde obrovská odměna, jako tomu bylo u nás. Co se naučí člověk s dítětem v předškolním věku, jako když najde v první třídě a při přípravě na gymnázium.”