Firmy investují spoustu peněz do marketingu, správy sociálních sítí nebo PPC reklam, přitom často zapomínají na jednu důležitou věc – na to, jak vlastně působí na klienty. Vyvolávají dojem důvěryhodné společnosti s kvalitními výrobky či službami?
Prozradíme vám, jak takový dojem rozhodně nevyvoláte: Pokud netušíte, co znamená firemní identita, dosud jste si pro spolupráci nevybrali žádné grafické studio a návrh loga vaší firmy vznikl někdy v minulém století.
Doba se posouvá a vaše vizuální identita musí s ní
I velké značky čas od času mění svůj vizuální styl. Žádnou takovou si nyní nevybavujete? Pak se jí vše dokonale povedlo, nové logo i barvy se zákazníkům vryly do paměti – tak to má být. Jen pro zajímavost však uvedeme, že v průběhu času svá loga měnily například Apple, Coca-Cola, Shell, Burger King, Gmail, MasterCard, Google a mnoho jiných.
Ano, je to složitá práce. Změnit logo znamená také nechat si navrhnout nový obalový design, musí se nechat zpracovat nová světelná reklama, jestliže ji máte, následuje tvorba vizitek. Můžete však začít pozvolna, není nutné měnit hned vše na jednou a mít vysoké výdaje.
Proč je dobré spolupracovat s odborníky?
Nápad na nové logo může vycházet i z vaší hlavy! Určitě ho ale nechte zpracovat odborníky. Ti vám totiž připraví i celý logomanuál, který pak předáte tvůrcům vašich reklamních bannerů, reklamních spotů, grafiky na sociální sítě apod. Grafické studio dokáže připravit celý grafický manuál, díky němuž si můžete být jisti, že bude vaše firma vystupovat jednotným stylem. Ne, nejde jen o prázdné fráze a názvy dalších a dalších produktů, za něž musíte platit. Celá grafická identita má velký smysl a nejlépe vám ho vysvětlí přímo odborníci.
Obraťte se například na grafické studio Marf, jehož doménou jsou i tvorba webových stránek Ostrava a velkoplošný tisk Ostrava. Ano, sídlí v Ostravě, ovšem překážkou není ani spolupráce s firmami z jiných koutů republiky.