V současné době je konkurence napříč všemi odvětvími poměrně vysoká, a tak odlišit se od ostatních prodejců, výrobců a poskytovatelů služeb se mnohdy zdá jako nadlidský výkon. Základním kamenem správného marketingu je kombinace jednotlivých marketingových nástrojů. Zapomínat byste tedy neměli ani na online, ani na offline prostředí. V následujících řádcích se zaměříme nejen na marketingovou propagaci jako takovou, ale také na reklamní předměty, s nimiž zaujmete potenciální klienty i obchodní partnery.
Online marketing
Internet je takřka všude, a proto by byl doslova hřích, pokud byste neměli vlastní webovou stránku, firemní profily na sociálních sítích a podobně. Ve většině případech však takto jednoduché kroky nestačí. Ještě je nezbytné zajistit zviditelnění webových stránek a jednotlivých profilů, a to formou reklam.
Offline marketing
I když je dnešní svět spíše digitální, neměli byste opomíjet ani offline marketing, do něhož patří různé billboardy, reklamní předměty jako kalendáře, vizitky, mobilní reklamy a podobně. Dokonce nejsou od věci ani nápisy na budovách, originální letáčky, případně jiné tiskoviny.
Jaké reklamní předměty zvolit?
Velice efektivním nástrojem propagace jsou reklamní předměty, například reklamní kalendáře mají dost velký ohlas. Přece jen tužka s logem vaší společnosti není tolik na očích jako nástěnné kalendáře, v nichž ukryjete fotky z prostředí vaší firmy, z výrobny a podobně. Ideální je, pokud máte nějaké zajímavé produkty, dát je ke každému měsíci. V marketingu se fantazii meze nekladou, ba naopak, čím jste originálnější, tím jste úspěšnější.
Jestliže tedy hledáte někoho, kdo vám zhotoví nástěnné kalendáře, doporučujeme podívat se do produktového portfolia společnosti Helma365.eu, která je považována za tradičního českého výrobce kalendářů, diářů a zápisníků. Každým rokem zhotoví na 6 milionů kusů výrobků s kalendáriem.