Většina malých firem investuje raději do online reklamy, než aby si zaplatily billboard či jinou formu venkovní propagace. Otázkou je, zda je to dobrý přístup. Opravdu je digitální reklama o tolik levnější a efektivnější? Ceny zase tak nízké nejsou a s efektivitou je to ještě o dost spornější.
Menší firmy musí zvážit každou investici do propagace. Mívají obvykle omezený rozpočet a nemohou si dovolit peníze jen tak vyhazovat oknem. A přesně tohle je ten důvod, proč by měly vyzkoušet venkovní reklamu. V čem je vlastně výhodnější?
V regionálních kampaních je nepřekonatelná
Je-li pro vaši firmu klíčové získávat zákazníky v regionu, nic lepšího než venkovní reklamu si zaplatit nemůžete. V digitálním světě se podle lokality cílí podstatně hůře. Umístíte-li svůj billboard do města, v němž působíte, oslovíte zejména lidi z okolí. Pro ty bude reklama přínosnější a lákavější než pro někoho, kdo bydlí na druhém konci republiky.
Oproti digitální reklamě je efektivnější
Jak se stavíte k reklamám na internetu, webových stránkách a sociálních sítích? Většina lidí sice vnímá jejich existenci, ale tak nějak je přehlíží. Reklamami jsme tolik zahlcení, že už jejich obsah ani nepobíráme. Velký billboard ovšem přehlédne málokdo. A bude-li dobře udělaný, většina lidí se nad jeho obsahem přinejmenším zamyslí, místo aby ho jen bezmyšlenkovitě přečetli.
Ceny však o tolik vyšší nejsou
Venkovní reklamu si mohou dovolit i malé firmy. Ceny se odvíjí zejména podle lokality, nicméně pohybují se v řádech tisíců korun měsíčně. To je částka, kterou byste věnovali i PPC agentuře za správu reklam.
Billboardy samozřejmě nejsou pro každého. Rozhodně se nevyplatí malým společnostem, jež prodávají drobné zboží (třeba obchodu se zeleninou). Ne každý také potřebuje regionální cílení. Mnoha firmám ale přinesou neočekávaně dobré výsledky. Mohli byste se mezi ně řadit i vy? Zamiřte na mojeBillboardy.cz a vyberte si z více než 10 000 nabídek volných ploch po celé ČR.