PPC je jednou z nejoblíbenějších forem reklam na internetu, ale také nejproměnlivějších. Trendy se mění, a tak je třeba zůstat ve střehu, přizpůsobovat se jim. Že se vám dařilo doposud, ještě nemusí znamenat úspěch i v následujících letech. Nesmíte usnout na vavřínech!
Rok 2019 je podle online marketingových odborníků o kreativním obsahu, responzivním web designu, virtuální realitě a kampaních na sociálních sítích. Jak se to projevuje v PPC?
1. Zákazníci na prvním místě
SEO je o klíčových slovech, nicméně PPC musí cílit v prvé řadě na zákazníka. I klíčová slova jsou při něm relevantní, avšak snažte se vytvářet raději reklamy, které jsou přívětivé pro lidi. V poslední době se hodně mluví také o personalizovaných reklamách přímo na míru zájmům daného zákazníka.
2. Nezapomeňte na sociální sítě
Je skvělé platit si PPC reklamy na Googlu nebo Seznamu, ale chce to trochu víc. Zkuste se zaměřit také na sociální sítě. Možná pro vás nebudou mít až takový význam, pokud prodáváte nákupní tašky na kolečkách pro seniory, nicméně většina mladé populace na nich tráví nějaký čas každým dnem. Kromě toho se na nich dá dobře cílit. PPC – reklama v Brně lze zacílit třeba na uživatele, kteří mají Brno uvedené jako místo, kde žijí, nebo dali To se mi líbí stránce Brna apod.
3. Remarketing je velká věc
Ještě jste nepoznali kouzlo remarketingu? Pokud jej nevyužíváte, jistě jste jej zažili aspoň v roli uživatele. Kolikrát se vám stalo, že jste něco na internetu hledali a později se vám přesně na tohle zboží zobrazovaly reklamy? Cílit na zákazníky, kteří váš web navštívili, ale nic si nekoupili, je užitečné. Připomenete se jim a oni možná změní svůj názor.
4. Pozor na cílovou stránku
Není dobrý nápad odkazovat ze všech reklam na hlavní stránku webu. Zákazníci budou zmatení, oni nechtějí nic hledat. Chtějí přijít k hotovému, mít před nosem přesně to, o čem se mluví v textu reklamy. A nejde jen o lidi, i vyhledávače na tohle dbají.
Tyhle tipy už dávno dodržujete a stejně vám PPC reklamy nefungují tak, jak byste si představovali? Kontaktujte odborníky. Například v PPC Profits jsou profesionálové, kteří se specializují na Prahu, ale i menší města, jako třeba Brno – PPC opravdu ovládají a pomohou vám vaše reklamy někam posunout.