Prodej ojetých a zánovních vozů v Autosalonu Klokočka vzrostl o 17,4 procenta
Hudebník a producent Michal Dvořák ze skupiny Lucie důvěřuje zánovním vozům Autosalonu Klokočka
Prodej ojetých a zánovních vozů za prvních deset měsíců letošního roku v Autosalonu Klokočka vzrostl o 17,4 procenta oproti stejnému období loňského roku. Nejvíce žádané jsou zánovní vozy do dvou let stáří, které jsou nabízené v programech ŠKODA Plus a Das Welt Auto. Oba autorizované programy prodeje ojetých vozů garantují mimo jiné technický stav vozidla, jeho původ, servisní historii, stav ujetých kilometrů a navíc poskytují prodlouženou tovární záruku. Vozy jsou prezentovány v dvoupatrovém autosalonu zánovních vozů Klokočka v Praze 6, který poskytuje zákazníkům vysoký komfort. „Našim zákazníkům se snažíme zajistit stejné služby v rozsahu i kvalitě jako u prodeje nových vozů,“ uvádí David Dvořák, obchodní ředitel Autosalonu Klokočka.
Mezi dlouholeté zákazníky Autosalonu Klokočka patří i známý hudebník a producent Michal Dvořák, který využil nabídku programu Das Welt Auto a nedávno si koupil zánovní vůz Volkswagen Multivan pro rodinné i pracovní využití. „Nejdůležitější je pro mě spolehlivost nejen vozu, ale také prodejce. Nekupuji jen auto, ale i následnou péči, která s provozem mého vozu souvisí,“ doplňuje Michal Dvořák (skupina Lucie, projekt Vivaldianno).
Společnost Autosalon Klokočka Centrum a.s. patří mezi největší autorizované prodejce a servisy značek Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA a Volkswagen užitkové vozy v České republice. Dále patří mezi největší prodejce ojetých vozů v programech ŠKODA Plus a Das Welt Auto s dvoupatrovým autosalonem zánovních vozů. Déle než 25 let nabízí vysoký standard poskytovaných služeb a individuální přístup ke každému zákazníkovi. Bližší informace na www.klokocka.cz.