Společnost Flurry Analytics dnes oznámila dostupnost dvou vylepšení pro vývojáře balíčku Yahoo Mobile Developer Suite: Crash Analytics 2.0 a Revenue Analytics. Díky přidání těchto dvou funkcí je nástroj Flurry Analytics v současné době nejkomplexnějším dostupným analytickým nástrojem pro vývojáře na celém světě, a to v jakémkoli měřítku.
„Společnost Flurry se zaměřuje na vytváření produktů, které pomáhají vývojářům po celém světě vyvíjet lepší aplikace pro úspěšný růst a škálování jejich podnikání,“ řekl James Kelm, hlavní manažer produktového managementu společnosti Yahoo. „Zaváděním pokročilých nástrojů pro analýzu tržeb a analýzu zhroucení aplikace poskytuje společnost Flurry vývojářům sadu nástrojů typu „vše v jednom“, která jim nabízí komplexní pohled na výkon jejich aplikací.“
Crash Analytics poskytuje vývojářům informace o zhroucení aplikace, zachycené výjimky a protokolované chyby, a to vše v reálném čase. Tato funkce má zásadní důležitost pro rychlé stanovení hlavních příčin jakýchkoli problémů, a to při zachování hladkého běhu aplikací a současné spokojenosti zákazníků. Pomocí nástroje Flurry Crash Analytics 2.0 nyní vývojáři mohou:
– Porovnávat stav aplikací v posledním roce
– Zkoumat stav sbírek aplikací za posledních 24 hodin
– Vyšetřovat a ponořit se hluboko do specifik dané problematiky, včetně podrobností o zařízeních a trasování stohu aplikací pomocí symbolů.
Nástroj Revenue Analytics umožňuje vývojářům sledovat tržby z nákupů v aplikacích pomocí transakcí prováděných v aplikacích systému iOS nebo Android. Nástroj Revenue Analytics společnosti Flurry umnožuje vývojářům určit, zda aplikace vytváří tržby, bez ohledu na měnu dané transakce. Díky přidání analýzy tržeb mohou vývojáři získat také vhled do:
– průměrných tržeb napříč všemi zařízeními a do množství zařízení, která provádějí nákupy
– výrobků, které jsou hnací silou většiny příjmů
– výše tržeb z nákupů v aplikacích (IAP) potvrzených pomocí záznamů Receipt Validation
Mobilní vývojáři mohou k těmto novým nástrojům přistupovat již dnes na stránkách developer.yahoo.com.
O společnosti Yahoo
Yahoo je průvodce, který se zaměřuje na vytváření inspirujících a zábavných každodenních uživatelských zvyklostí. Budováním vysoce personalizovaných zážitků pro naše uživatele udržujeme spojení lidí s tím, co je pro ně nejdůležitější, napříč různými zařízeními a po celém světě. Navíc vytváříme hodnotu pro inzerenty prostřednictvím jejich propojení s cílovými skupinami podporujícími jejich podnikání. Společnost Yahoo má centrálu v kalifornském Sunnyvale, a pobočky umístěné po celé Americe, Asii a Tichomoří (APAC), v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA). Další informace najdete v tiskové místnosti (pressroom.yahoo.net) nebo na blogu společnosti (yahoo.tumblr.com).
Yahoo je obchodní značka a / nebo registrovaná ochranná známka společnosti Yahoo! Inc.
Všechny ostatní názvy jsou obchodními značkami a / nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.