Jarní TRADE NEWS míří do Indie a Barmy
Indie má letos růst nejrychleji z velkých ekonomik světa. Vládě premiéra Módího se daří krotit dlouhodobé strašáky, jako jsou inflace a deficit běžného účtu. Někteří experti proto potichu spekulují o tom, že země přebere od dýchavičné Číny pozici rozvíjejícího se hospodářského gigantu číslo jedna. Bude tomu skutečně tak? Na to hledá odpovědi dubnové TRADE NEWS.
“Podmínkou úspěchu je pokračování započatých reforem,” říká investiční specialista hongkongské kanceláře BNP Paribas Investment Partners Paul Milon v rozhovoru pro magazín. A dodává, že mezi významné tahouny nastartovaného oživení letos budou patřit investice do infrastruktury, oživení spotřeby i podpora pro venkov.“Kampaň Make in India má proměnit zemi z producenta druhořadého zboží ve výrobní hub sofistikovaných produktů,” pokračuje v tématu indolog a nezávislý analytik Vít Gilánik. I on potvrzuje, že Indie se nyní přiblížila k bodu zlomu, kdy se ukáže, jakým tempem bude možné prosazovat reformní program.
Pokud chcete chytit zlatou rybku, pak zamiřte do Myanmaru, který většina z nás zná spíše pod historickým názvem Barma. Momentálně je obrovským obchodním lákadlem, které může nabídnout snad už jenom Kuba nebo možná někdy v budoucnu KLDR. Důležité je jednat rychle!
Do pátého ročníku vstoupil exkluzivní dvouměsíčník o obchodu a exportu s inovovaným layoutem a rozšířenými čtenářsky oblíbenými analýzami a infografikami. Jako vždy v něm najdete spoustu inspirace v podobě úspěšných podnikatelských příběhů, stálé i nové rubriky a další zajímavosti ze světového a domácího byznysu.
TRADE NEWS vychází jako magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Dubnové vydání má 84 stran a auditovaný tištěný náklad 8200 kusů. Magazín vydává vydavatelství ANTECOM, z jehož dílny pochází také tituly AGE a TECH EDU. Je distribuován bezúplatně top managementu a oslovuje nejen členy AMSP ČR, ale i ostatní firmy a jejich obchodní partnery i ty společnosti a instituce, které jim nabízejí své služby. Je připravován ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí ČR, agenturou CzechTrade a dalšími institucemi podporujícími český vývoz, jako jsou například EGAP, ČEB, CzechInvest aj.
Více informací také na: http://www.itradenews.cz, http://www.tradenews.cz.