Leoš Mareš tváří značky Remington: Světová firma si vybrala moderátora s vytříbeným vkusem.
Leoš Mareš je nejen přední osobností českého showbyznysu a moderátorskou jedničkou, ale také mužem, o kterém je známo, že si potrpí na perfektně upravený zevnějšek. Právě s jeho tváří se přední značka ve světě elektrických spotřebičů pro péči o vlasy, holení a depilaci rozhodla spojit svou novou kampaň.
Být připravený na vše, co den přináší.
Stále jít kupředu. Pracovat na sobě. To je styl Leoše Mareše. Díky němu je zapsán v povědomí veřejnosti jako muž, který přijímá výzvy života. A proto je mimořádně úspěšný. Ne náhodou si světová značka Remington vybrala právě Leoše, aby propůjčil tvář nové kampani. „Leoš Mareš byl pro nás hned jasnou volbou, je pro nás typem člověka, který je připravený na vše, co mu život přináší,“ říká Michaela Derynková za agenturu BLOG MÉDIA, která kampaň připravovala a zároveň Leoše Mareše zastupuje v komunikaci na sociálních sítích.
How the world gets ready – říká motto značky Remington. A cizí zjevně nebude ani Marešovi. V péči o zevnějšek patří Remington k lídrům v mužském i ženském světě. Aktuálně už 200 let pomáhá lidem, aby byli vždy perfektně a s elegancí připraveni na nový den.
Spolupráce právě s Leošem Marešem proto byla nasnadě. Jestli je u nás někdo ve veřejném světě symbolem elegance a vytříbeného stylu, pak je to právě tento muž.
Mareš se tak stane tváří další prestižní značky a uvidíme ho opět v hlavní roli reklamního videa, které doprovodí celoroční kampaň v Česku i na Slovensku. A samozřejmě také v reklamách na prodejnách, kde budou produkty značky Remington k zakoupení, na oficiálních stránkách, bannerech, facebooku a v dalších on-line kampaních.