V dnešní době působí na našem trhu značný počet firem, které se zabývají výrobou, poskytováním služeb i prodejem zboží. Zákazníci tak často váhají, kterou z nich si vybrat. Mezi jednotlivými obchodníky a dodavateli i ve všech ostatních oblastech podnikání proto panuje neúprosný konkurenční boj. V něm obvykle vítězí ti, kdo jsou dostatečně průbojní, nebojí se na sebe upozornit a dokáží dostatečně zdůraznit, proč je výhodné obrátit se právě na jejich firmu. Třeba skrze různé billboardy, reklamní nosiče či stále oblíbenějši a viditelné reklamní totemy…
Kvalita je důležitá, roli reklamy se ale nevyplatí podceňovat
Každý seriózní podnikatel si zakládá na vysoké kvalitně výrobků, nabízených produktů a služeb. To je samozřejmě ideální přístup – zaručuje, že zákazníci budou spokojeni a rádi se znovu vrátí. Nicméně prvním krokem je klienty získat. To je důležité zejména pro začínající prodejce, výrobce, majitele restaurací i všechny další podnikatele a obchodní společnosti. Právě pro ně je vhodně zvolená reklama zaměřená na odpovídající cílovou skupinu nejdostupnějším a osvědčeným odrazovým můstkem. Podaří-li se startovací kampaň na jedničku, osloví dostatek lidí a vše od samého počátku funguje na jedničku. Naopak ty, kdo reklamu podceňují, často čekají nemalé obtíže. A i ve chvíli, kdy je podnikání řádně rozběhnuto, je vhodné pravidelně se široké veřejnosti připomínat. Konkurence je dnes ve všech oblastech ohromná a zákazníci tak mají tendenci měnit své zvyklosti a přecházet k tomu, kdo je zrovna zaujme. Není tedy na místě usnout na vavřínech ani ve chvíli, kdy vaše firma vykazuje skvělé obchodní výsledky.
Jakou formu reklamy vybrat?
Rozhodli jste se propagovat svou firmu a váháte, jaká reklamní kampaň bude právě pro vás ta pravá? Možností je celá řada od letáků vhazovaných do schránek přes nejrůznější poutače až po využití prostoru ve sdělovacích prostředcích. Letáčky ovšem často skončí nepřečtené v koši, reklamní sloupky v tisku řada čtenářů ignoruje, na internetu zase stále více uživatelů využívá blokování reklam. A v televizi nebo v rádiu vaše reklama poběží jen krátký okamžik. Necháte-li ale svůj reklamní panel či světelnou reklamu umístit na reklamní totemy, věže či pylony, budete mít jistotu, že bude po vámi zvolenou dobu nepřetržitě dostupná celému širokému okolí. Potenciální zákazníci vás tak budou mít stále na očích a snadno si vás zapamatují.
Pro koho jsou reklamní totemy ideální volbou?
Umístění propagačních panelů na reklamní totemy je skvělou příležitostí pro všechny výrobní podniky, řemeslníky i poskytovatele služeb. Velkou službu prokáže i provozovatelům nejrůznějších zábavných a volnočasových aktivit, jako jsou aquaparky, zoologické zahrady, sportoviště a dětské koutky. Reklamní totemy zaručeně přivedou řadu účastníků i pořadatelům koncertů, hudebních festivalů, sportovních utkání a nejrůznějších kulturních akcí. A poskytnou prostor také pro zviditelnění politických hnutí a stran, neziskových organizací, obcí i spolků.