Firma Tchibo otevřela nový obchod v největším dopravním uzlu republiky, v hale Hlavního nádraží Praha
Dnes otevřela společnost Tchibo svůj nový obchod v hale Hlavního nádraží Praha, která po rozsáhlé rekonstrukci dosahuje úrovně atraktivních západoevropských lokalit. Jde o první značkový obchod Tchibo, který se nachází v největším dopravním uzlu republiky, což má maximálně podpořit nedávno zavedený cross channel koncept firmy, umožňující zákazníkům vyzvedávat zboží objednané online v kamenných obchodech bez nutnosti platit poplatek za dopravu.
„Firma Tchibo se snaží co nejvíce naslouchat zákazníkům a na základě jejich potřeb vylepšovat své služby. Nyní vycházíme z poznání, že si naši zákazníci oblíbili vyzvedávání online objednaných věcí osobně zdarma v obchodech, a proto jsme hledali způsob, jak jim v tomto ohledu vyjít co nejvíce vstříc. Záměrně jsme proto cílili na pražské Hlavní nádraží, jelikož je snadno dopravně dostupné v rámci Prahy i jejího širokého okolí. Jsme opravdu velmi rádi, že dnes můžeme veřejnosti představit náš další obchod právě v této lokalitě, která nám umožňuje být našim zákazníkům opět trochu blíž,“ řekl při slavnostním otevření nového obchodu Tomáš Zahradník, ředitel obchodů společnosti Tchibo Praha.
Nově otevřený obchod Tchibo v hale Hlavního nádraží Praha má rozlohu 76 m2 a moderní design v odstínech hnědé barvy. Nabízí pultový prodej vážené i balené kávy s širokým výběrem kávy pražené (v podobě celých zrn i mleté) a instantní, rovněž kapsle do kávovarů Cafissimo a jednotlivé kávovary řady Cafissimo. Součástí jsou samozřejmě kolekce spotřebního zboží s každotýdenní novou tematickou nabídkou. Vzhledem k licenčním podmínkám pronajímatele tento obchod nemá kávový bar.
15. obchod Tchibo v Praze
Otevření patnáctého nového obchodu Tchibo v Praze bude doprovázet zaváděcí sleva 20 %, vztahující se na veškerý vystavený sortiment. Slevu lze čerpat od dnešního otevření až do neděle 17. dubna.
Doplňující informace o firmě
Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.
Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. Od roku 2004 rozvíjí Tchibo Praha na českém trhu obchodní činnost zaměřenou na prodej spotřebního zboží. Od počátku roku 2014 nabízí prostřednictvím svého e-shopu také služby cestovního ruchu.
Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.
Více informací na stránkách: