Revlon zahajuje kampaň CHOOSE LOVE
Další fáze průkopnického poselství značky LOVE IS ON * Nová kampaň vyzývá ženy, aby svým působením přivolaly lásku
Světoznámá kultovní kosmetická společnost Revlon dnes představila svou kampaň CHOOSE LOVE (VOLTE LÁSKU), která je další fází poselství její značky LOVE IS ON. Kampaň CHOOSE LOVE vyzývá ženy po celém světě, aby věřily v lásku, aby zanechaly pochybností a daly lásce šanci přijít.
Celosvětovou kampaň zahájí televizní spoty s velvyslanci značky Revlon, kteří budou vyzdvihovat odvážné kroky směrem k lásce: Olivia Wilde vysvětlí první koketní krok. Halle Berry oživí romantiku a Alejandra Espinoza předvede své vyznání lásky. Toto je poprvé, kdy budou všechny tři tváře značky vystupovat společně v globální reklamní kampani. Reklamy doprovází digitální a tisková kampaň, jejímž cílem je inspirovat ženy, aby si pro sebe vybraly nejlepší produkty značky Revlon.
„Společnost Revlon je nadšena z reakcí žen na celém světě, které si rychle osvojily naše poselství LOVE IS ON. Zažíváme veliké vzrušení z příprav na odhalení našeho dalšího kroku: kampaně CHOOSE LOVE,“ řekl Lorenzo Delpani, generální ředitel společnosti Revlon. „Věříme, že když budeme inspirovat lidi, aby ZVOLILI LÁSKU (CHOOSE LOVE), můžeme podnítit globální hnutí pozitivity lásky.“
Svou kampaní CHOOSE LOVE vyzývá společnost Revlon ženy, aby byly aktivnější při volbě a oslavě lásky. Společnost Revlon věří, že umožní ženám rozpoznat nekonečné možnosti lásky, a že se každý den odvážněji chopí svých příležitostí.
Připojte se k hnutí CHOOSE LOVE
Počínaje dnešním dnem zve společnost Revlon ženy na celém světě, aby se připojily ke kampani CHOOSE LOVE nahráním fotografií svých polibků, a aby někoho požádaly o „přeposlání dál“ pomocí nového hashtagu #CHOOSELOVE. Vybraní spotřebitelé se mohou dostat na internetové nebo sociální stránky společnosti Revlon.
Vysílání televizních spotů CHOOSE LOVE na globálních trzích bude zahájeno dnes. Tiskové reklamy v knihách, v online obchodech a skladech se objeví v únoru.
Využijte příležitost. #CHOOSELOVE
Další informace o poselství společnosti Revlon LOVE IS ON a o kampani CHOOSE LOVE najdete na stránkách www.revlon.com, na serveru YouTube a na sociálních sítích Facebook, Twitter a Instagram @Revlon.
O společnosti Revlon:
Revlon je světová značka kosmetických produktů, barev na vlasy, přípravků pro péči o vlasy a vlasové kúry, kosmetických nástrojů, produktů pro pánskou kosmetiku, antiperspirantů a deodorantů, parfémů a dalších produktů pro péči o pleť. Působí ve třech segmentech: divize spotřebitelů („Consumer“), profesionální divize („Professional“) a Ostatní („Other“). Podle vize generálního ředitele Lorenza Delpaniho chce společnost Revlon umožnit spotřebitelům cítit se atraktivní a krásní. Tím se Revlon stane klíčovou a nejmodernější kosmetickou společností na světě. Společnost Revlon je přesvědčena, že její celosvětově známá značka, kvalita výrobků, zkušenosti z výzkumu a vývoje, inovací a marketingu, jí umožňují vytvářet přední spotřebitelské a profesionální značky. Globální portfolio spotřebitelského segmentu značky Revlon zahrnuje dekorativní kosmetiku Revlon®, dekorativní kosmetiku Almay®, dekorativní kosmetiku SinfulColors®, dekorativní kosmetiku Pure Ice®, barvu vlasů Revlon ColorSilk®, kosmetické nástroje Revlon®, vůně Charlie® a antiperspiranty a deodoranty Mitchum®. Globální portfolio profesionálního segmentu značky Revlon zahrnuje značky Revlon Professional®, CND®, včetně značkového čtrnáctidenního laku na nehty CND Shellac®, týdenního laku na nehty Vinylux® a výrobky pánské kosmetiky American Crew®. Webové stránky s propagací a aktuálními informacemi o produktech najdete na serverech www.revlon.com,www.almay.com, www.mitchum.com,www.revlonprofessional.com,www.americancrew.com a www.cnd.com.
Originální verzi této zprávy najdete na serveru businesswire.com:http://www.businesswire.com/news/home/20160201005867/en/
Kontakty
Tisk:
Victoria Ashley, 212-527-4137
Globální manažer pro vztahy s veřejností
nebo
Andrea Halpern, 212-598-4400 x 129
Vedoucí viceprezident, Lippe Taylor