Vienna House vstupuje na trh

Vienna House

Vienna House vstupuje na mezinárodní hotelový trh

Dne 1. února 2016 vstoupí na mezinárodní trh nová hotelová značka Vienna House, která představuje čtyři hotelové koncepty, každý s vlastním charakterem, ale se sdílenými hodnotami.

Největší rakouská hotelová skupina představí k 1. únoru 2016 svou novou podobu. Z Vienna International Hotels & Resorts se stává Vienna House. Pod novou značkou Vienna House jsou sjednoceny jednotlivé městské a rezortní hotely, „andel’s by Vienna House“ představuje designové hotely, „angelo by Vienna House“ pulzující byznys hotely a „Vienna House Easy“ jednoduché, ale stylové hotely. Tímto krokem dovršila firma důležitý milník v rámci změny strategie, kterou představil koncem roku 2014 Rupert Simoner, CEO Vienna House.

„Důležité bylo odpovědět na otázku, proč děláme to, co děláme. Pevně věříme, že vše podstatné je ukryto v maličkostech a plánujeme ještě něco navíc: inspirovat naše hosty. Z toho vychází naše názory a jednání. Chceme být opravdovými hostiteli, sami sebou, nechceme zabřednout do stovek standardů a pravidel,“ popisuje základní teze rebrandingu Rupert Simoner, CEO Vienna House a dodává: „Hosté se mohou těšit na zbrusu nový design značky, svěží barvy i propagační materiály a mobilní plně interaktivní web.“

Každý krok, související s přeměnou na Vienna House, byl proveden z pohledu hostů. Ve všech hotelech platí princip hostitele i jednoduché a chytře promyšlené standardy, které dávají pracovníkům největší možný prostor. Vienna House sází na kulturu osobního přístupu s otevřeným a přívětivým lobby a postupně realizovanými technickými vymoženostmi na základě potřeb hostů, jako jsou vysokorychlostní internet zdarma, služby concierge na webu či mobilní check in/check out. V každé ze čtyř hotelových značek jsou dle jejich zaměření zaváděny nové koncepty restaurací, barů a snídaní. Důraz je kladen na lokální produkty a jasnou gastronomickou filozofii jednotlivých hotelů. Nastává konec sjednocených mezinárodních konceptů kuchyně, tedy toho, co je dostupné kdekoli a snadno zaměnitelné. Také k tématu konferencí přistupuje Vienna House velmi kreativně. Jsou k dispozici multifunkční prostory, neotřelé a inovativní nabídky tzv. „coffee breaků“ či neobvyklý a uvolněný set up nábytku, který účastníky inspiruje. Kromě toho je kladen důraz na mobilitu, a to zaváděním parkovišť jízdních kol, nabíjecích stanic pro elektromobily nebo stanic pro sdílení aut. V rezortních hotelech a rodinných destinacích jsou budovány vlastní dětské koutky – Kids World. Ve většině hotelů Vienna House je vybavení pokojů již na špičkové úrovni a do konce roku 2016 budou dokončeny ještě jejich další renovace a vylepšení.

Probíhají také přestavby v hotelích Vienna House Easy. Hotel Vienna House Easy v Landsbergu byl dokončen jako první a představuje kompletně nový design pokojů, koncept snídaně ve stylu pekárny s jednoduchými, ale prvotřídními produkty a také bar, který se zaměřuje na trendové produkty a místní speciality, například gin vyráběný v regionu nebo ovocná šťáva od farmáře v sousedství. Hotely nabízí samoobslužný výběr polštářů a na místo minibaru jsou k dispozici malé prodejny v lobby se stylovým občerstvením a dalšími potřebami. Lobby zde slouží jako prostor pro práci i zábavu, sezení u velkého stolu skvěle podporuje komunikaci. Barové stolky, pohovky, křesla, přírodní materiály a moderní technika nabízejí skupinám velkou flexibilitu při organizaci meetingů. Koncept pro hotely s vlastní restaurací se orientuje na proslulý vídeňský trh s lahůdkami Naschmarkt a kromě toho si může každý host vybrat mezi našimi partnery, a například si tak objednat nejlepší pizzu ve městě nebo výtečné sushi.

Jednotná značka – čtyři hotelové koncepty

Řetězec Vienna House Easy se svými 13 hotely ve třech zemích je synonymem lokální pohostinnosti, která se vyznačuje aktuální přímočarostí, jednoduchými lokálními, avšak špičkovými produkty a srdečnou pozorností. Vienna House je pojem pro elegantní, ale pohodové městské i rezortní hotely, které kombinují individualitu, regionalitu a třídu. andel’s by Vienna House představuje designové hotely, kde je vše podřízeno modernímu designu a stylu. Hotely angelo by Vienna House jsou pulzující byznys hotely, jež se vyznačují živou kulturou v lobby, baru, barevnou pestrostí a současně i asijsky laděným designem pokojů.

„Název „Vienna“ odkazuje na původ společnosti, na kvalitu života, radost z něj a rovněž na proslulou pohostinnost rakouské metropole. „House“ je místo, které spojuje, kde můžete být sami sebou, kde se schází rodina a kam si jako hostitel zvete přátele a hosty,“ vysvětluje Rupert Simoner volbu názvu značky. „Do všech hotelů bude citlivě zakomponován duch současné moderní Vídně, ale také evropské kořeny a tradice. A pokud se k tomu naskytne příležitost, expandujeme i sem.“

Výhled na rok 2016

Martin Ykema, COO Vienna House, a Johanna Weichselbaumer, CFO Vienna House, se spolu s Rupertem Simonerem ohlížejí za intenzivním rokem a mají ještě mnoho plánů do budoucna: „V roce 2015 jsme se kompletně přetvořili, investovali jsme do moderních technologií, najali další zaměstnance a určili směřování značky. Tento proces je u konce a nyní vstupujeme do fáze implementace. Díky nové strategii máme nejlepší předpoklady pro expanzi do Evropy, ale umím si představit také rozšíření do Severní Ameriky a na Blízký Východ.“

Další oblastí, na kterou se budeme v roce 2016 intenzivně soustředit, je budování pověsti dobrého zaměstnavatele, tzv. employer branding. Vienna House představuje mezeru na trhu mezi malými soukromými hoteliéry a velkými, často anonymními, hotelovými řetězci. Hotely se nacházejí v deseti zemích a nabízejí mezinárodní zázemí, dobré kariérní příležitosti a také možnost získat mnoho zkušeností díky různému zaměření. Vienna House staví na osobním a jednoduchém přístupu. Zaměstnanci zde mohou být sami sebou, mají prostor a mohou se na základě individuálních potřeb dále vzdělávat. Kromě vlastního projektu pro management talentů „Victor“ nabízí akademie Vienna House přes 60 školení ve dvanácti oborech a také odborné kurzy u kvalifikovaných vzdělávacích institucí z různých zemí. Nově je zaveden tzv. „Mikro-Learning-Tool“, tedy nástroj pro mikrovzdělávání, v rámci kterého pracovníci využívají pro školení chytré telefony.

Fotografie v tiskové kvalitě (©Vienna House) je možné stáhnout nawww.viennahouse.com.

O Vienna House

Vienna House je synonymem pro cestování, nové zážitky a objevování. Vienna house, to jsou čtyři nové hotelové řetězce, každý s vlastním charakterem, ale se sdílenými hodnotami. Pevně věříme, že skutečná krása je ukryta v maličkostech života a chceme především skvěle umět jednu věc: Inspirovat vás!

Největší rakouská hotelová skupina – v roce 2016 nově představena pod jednotnou značkou „Vienna House“ – vlastní a provozuje jednotlivé městské a rezortní hotely, designové hotely „andel’s by Vienna House“, pulzující byznys hotely „angelo by Vienna House“ a také jednoduché, ale stylové hotely „Vienna House Easy“. Společnost v současnosti zastupuje 2 200 zaměstnanců v deseti zemích: od Francie po Rusko a od Polska po Rakousko, ve městech jako je Berlín, Bratislava, Bukurešť, Coburg, Karlovy Vary, Krakov, Lodž, Mnichov, Neckarsulm, Trier, Paříž a Praha.

Kontakt pro novináře

Betina Welter, Ředitelka PR a Brand Communication

Dresdner Straße 87 I 1200 Vídeň

Tel.: +43 1 333 73 7355

betina.welter@viennahouse.com

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient