Nemáte ve svém podniku kantýnu? Nevadí! Pořiďte svým zaměstnancům výdejový automat!
Doba si žádá své. Ty tam jsou doby, kdy obědy vydávaly jen nerudné kuchařky a ochranné a pracovní pomůcky unavené uklízečky. Nahrazují je výdejové automaty.
Automat, nebo osobní sluha?
Nonstop evidence
Výdejové automaty IMA toho ale zvládají mnohem víc. Například jsou experty na statistiky a evidence. Evidují automaticky a opět nonstop. Jejich provozovatel je prakticky okamžitě informován, jaké zboží automat vydal a komu. Věřte, že evidence pomůcek nikdy nebyla jednodušší. A konečně v ní ve vaší firmě zavládne pořádek (omlouváme se těm, u kterých vše běží tak, jak má, i bez automatů).
Unikátní čipový systém
Výdejové automaty navíc fungují s celou řadou zaběhnutých identifikačních médií, jako jsou bezkontaktní RFID karty a čipy, karty s čárovými kódy či karty magnetické. Ty tak nacházejí své další využití. Jak to funguje v praxi? Jednoduše. Poté, co automat z karty načte identifikační údaje jeho majitele, automaticky rozpozná, na jaké pomůcky má dle rozhodnutí zaměstnavatele nárok.
Unikátní IMA software
Množství vydaných pomůcek konkrétnímu pracovníkovi eviduje integrovaný IMA software A3, který je ihned přeposílá k následnému zpracování a vyhodnocení. Data jsou navíc propojitelná s celou řadou podnikových sekcí, ať již se jedná o skladové hospodářství, ekonomické, finanční a další firemní systémy, které s přijatými daty dále pracují a aktualizují je.
Jednoduché, rychlé a levné
Automaty je samozřejmě vybavit elektronickým displejem, který pracovníka informuje o stavu čerpání jejich nároku na pomůcky či nářadí. Tento unikátní systém ve výsledku celý proces vydávání pracovních pomůcek zjednodušuje a zrychluje. A samozřejmě snižuje náklady na výdej pracovních pomůcek. Když zkrátka šetřit, tak na správných místech a sekce výdeje pomůcek mezi ně rozhodně patří. Tak neváhejte!