RedCrox.com, evropská e-commerce gamifikační startup platforma se sídlem v Praze vybrala Fundlift.cz pro financování Redcrox Ventures s.r.o.
Po úspěšném investičním předkole s Ott Partners v květnu 2016, RedCrox.com, inovativní platforma, spojující nakupování, sport a hraní, oslovuje veřejnost pro získání kapitálu, k expandování a rozšíření svého provozu v České republice i ve světě.
Praha, Česká republika (08.12.2016) – RedCrox.com, inovativní globální nákupní platforma z Prahy, byla první, která zavedla do procesu nákupu nový on-line herní koncept založený na účtenkách. Platforma přehodnocuje způsob, jak nakupujeme a předkládá nový zábavnější a smysluplnější způsob nakupování. 100% CashBack nastupuje tam, kde slevy ovládly trh za poslední léta! Je to jednoduché, je to zábavné a je to zdarma!
Model platformy RedCrox je velkou konkurencí pro herní průmysl, protože umožňuje alternativní hru s 0% rizikem. Spotřebitelé mohou nakoupit u obchodních partnerů RedCrox a hrát se svými účtenkami pro možnost výhry ze 100% útraty (100% CashBack). Obchodní partneři RedCrox.com získávají konkurenční výhodu oproti ostatním prodejcům k akvizici zákazníků, a též si zaručí zákaznickou věrnost, za toto vše obchodníci platí RedCrox platformě provizi. Dále, s platformou RedCrox.com, internetoví prodejci a velké obchodní řetězce mají možnost cílit a vědomě nabízet zákazníkům to, co mají v určitých oblastech rádi a uspokojovat je zábavou, jež je navíc s možností výhry a to zcela zdarma! Český a pražský startup s mezinárodním týmem a globálními ambicemi, oslovuje místní investory pro kapitál, jež umožní posílení pozice startupu na domácím trhu a pomůže v přípravě dalšího vývoje a expanze do světa. “Po období beta testování mezi velkým počtem testerů v 6 zemích, posilujeme pozice RedCrox.com v České republice a na Slovensku, které se staly prvními zeměmi v přípravě k naší mezinárodní expanzi.” řekl Stephen John Alexander Flanagan, zakladatel a CEO RedCrox.com. Model NAKUP-HRAJ-VYHRÁVEJ (B2B2C), známý ještě jako gamification of shopping, přináší příležitost pro prodejce a zábavu pro zákazníka, tedy našeho uživatele. Je to účtenková hra, trochu jinak. Moji partneři a já věříme, že Fundlift přináší inovativní způsob, jak investovat do začínajících startupů s globálním potenciálem pro velké spektrum investorů, kteří hledají příležitosti dokonce s mnohem menšími vklady. S Fundlift nyní každý může investovat do startupu. Toto privilegium bank a velkých investičních fondů je už minulost”
Více než 300 lokálních a celosvětových prodejců jsou členy RedCrox Shopping Parku, další obchodní partneři přibývají denně. Jsou to celosvětově známé značky jako je Amazon, Ali Express, GAP, Banana Republic, IHG (Intercontinental Hotels Group), Guess, Etihad Airlines, Qatar Airways, Billabong, New Balance, a firmy s lokálním rozsáhlým významem jako Baťa, Alza, Tescoma, DameJidlo, Alo Diamonds, Alexandria Tours, a další.
Technologicky RedCrox.com staví svou budoucnost na umělé inteligenci a na hlubokém profilování nákupních zvyků, při kterých uživatelé vytváří specifické kategorie spotřebitelů. Množství modulů vytváří roboty, které analyzují spotřebitelská data, jak na straně uživatelů, tak jejich navázanost na sportovní záliby a aktivity, za které uživatelé rádi utrácí peníze.
Jean Francois Ott, francouzský sériový podnikatel a předseda Ott Partners je jeden z hlavních investorů RedCrox: “Konkurenční boj mezi značkami a prodejci prošel evolucí, která ale ve své podstatě nezměnila marketingové nástroje. Oni i dodnes zůstávají stejné a ty samé stávající. RedCrox.com přináší hravost jako marketingový nástroj a to pro obchodníky, kteří hledají způsob vnesení zábavy do procesu nakupování. Startupy a internetové obchody milují model RedCrox.com, protože jejich marketingové úsilí pokračuje i po nákupu a samotná služba je postavená na úspěšnosti prodeje. Toto vytváří možnosti dlouhodobého zvýšení prodeje a udržení loajality zákazníků.“ Nicholas Tommasini CEO v Ott Partners připomíná, že není mnoho příkladů, kdy globální koncept nebo investiční příležitost v globálním měřítku pochází z Prahy. RedCrox.com nabízí tuto možnost pro české investory v počáteční fázi globalizace produktu. Panu Tommasinimu není cizí úspěch na domácím trhu v České republice. MaMaison Hotels & Residenses je značka, která začínala v Praze a s pomocí pana Tommasini se dostala na mezinárodní trh.
O RedCrox.com a RedCrox Ventures:
Pražský start-up RedCrox.com byl založen v roce 2013. Je globální nákupní platformou ve formě účtenkové hry s více než 300 obchodními partnery zastupující globální značky nebo lokální retailery. RedCrox.com je synergický mix mezi nakupováním a hraním, kde uživatel může vyhrát své peníze zpět, pokud uhodne správně soutěžní otázku z oblasti sportu, společenského života nebo zábavy. Je to účtenková hra trochu jinak. Je postavená na 100% CashBack. Zakladatel projektu je irský podnikatel a vrcholový sportovní manažer Stephen John Alexander Flanagan, známý české veřejnosti ze své promotérské kariéry golfového Czech Open 2009-2011 a svým působením jako generální ředitel golfového resortu Prosper Golf Čeladná. Projekt je finančně podporován dvěma francouzskými podnikateli, Jean Francois Ott a Nicholas Tommasini, kteří mají za sebou více než 200 úspěšných projektů, včetně multi-miliardového projektu ORCO Property Group. Řada významných poradců pomáhá RedCrox.com na domácím a mezinárodním trhu. Mezi nimi jsou například. Martin Dybal, vrcholový manager s kariérou v P&G a PPF Group a bývalý jednatel Microsoft Czech Republic Roman Cabálek. RedCrox Ventures je dceřiná společnost RedCrox Inc. USA. Česko a Slovensko jsou první a prioritní pro rozvoj RedCrox trhů na cestě ke globalizaci produktu.