Společnost Procter & Gamble Company (burzovní index NYSE: PG) dnes zveřejnila svou vůbec první zprávu o občanství. Zpráva uvádí podrobnosti o pokroku ve snižování vlivu společnosti na životní prostředí, zlepšení sociálních podmínek pro potřebné, vývoj diverzity a inkluze a zlepšení postavení žen uvnitř i vně společnosti. Společnost P&G zveřejňuje zprávu o udržitelnosti každoročně již od roku 1999, ale letos zprávu aktualizovala a zařadila úplnější přehled o prospěchu, který společnost přináší.
„Jsme a chceme být i nadále známí jako společnost, která je řízena zodpovědně a chová se eticky, která je při svých obchodních jednáních otevřená a transparentní, která podporuje veřejně prospěšné aktivity, chrání životní prostředí, poskytuje atraktivní místo pro práci, která se svými zaměstnanci zachází slušně a dává jim příležitost být vším, čím mohou být,“ uvedl David Taylor, předseda představenstva, prezident a generální ředitel společnosti P&G.
Hlavní části zprávy společnosti P&G 2016 o občanství jsou následující:
– Odpovědnost vůči životnímu prostředí: Pokrok v oblasti klimatu, vodního hospodářství a snižování objemu odpadů, včetně dosažení cíle společnosti P&G o snížení spotřeby energie o 20% od roku 2010. Uvedení produktu Tide purcleanTM, prvního bio pracího prostředku (65% bio obsahu) s certifikací čistícího výkonu Tide and FSC® pro všechny produkty Charmin, která oznamuje, že pocházejí z odpovědných lesů.
– Dopad na společenství: Program společnosti P&G Children’s Safe Drinking Water zajistil 10 miliard litrů pitné vody. Společnost poskytla podporu při reakci na více než 25 přírodních katastrof po celém světě, a již 20 let je známá svým poskytováním vzdělání a příležitostí dětem v Číně, a to prostřednictvím kampaně Project Hope.
– Diverzita a inkluze: Podporujeme rozmanitost a použití širokého rozhledu při práci. Posilujeme naše týmy v jejich úsilí o inovace a vítězství. V rámci závazku dosažení rovnováhy pohlaví na všech úrovních společnosti podporujeme účast žen ve společnosti P&G. Prostřednictvím kampaní, jako je například Change Destiny společnosti SK-II, podporujeme řešení problémů, které ovlivňují společnost. Prostřednictvím kampaně My Black is Beautiful a pomocí produktů, jako je například Pantene Gold Series v rámci naší společnosti i mimo společnost podporujeme zaměstnance a spotřebitele s africkými předky.
– Rovnost žen a mužů: Tvoříme lepší svět tím, že odstraňujeme nerovnost pohlaví. Pozvedáme náš hlas prostřednictvím reklamních kampaní, jako například Always Like a Girl a Ariel Share the Load. Odstraňujeme bariéry nerovnosti pohlaví v přístupu ke vzdělávacím a ekonomickým příležitostem pomocí programů, jako je například „Shiksha“ v Indii. Posilujeme naši oddanost závazku o rovném zastoupení v rámci společnosti P&G.
Zprávu o občanství najdete ZDE.
O společnosti Procter & Gamble
P&G slouží zákazníkům po celém světě, a poskytuje jedno z nejsilnějších portfolií předních důvěryhodných a kvalitních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. Společenství P&G působí přibližně v 70 zemích celého světa. Nejnovější zprávy a informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na stránkách http://ww.pg.com.