Společnost Hunter Ultrasonics představuje lepší způsob čištění filtrů dieselových motorů
3 důvody, proč jsou současné vládní předpisy pro emise uhlíku nevyhovující
Předpisy, které vycházejí z široce pojaté Pařížské dohody 2015 a jejichž znění sahá až po předpisy pro nesilniční vozidla, měly všechny za cíl snížení emisí a skleníkového efektu.
Ale jak v nedávném článku uvedl Ken Hunter, zakladatel a generální ředitel společnosti Hunter Ultrasonics, omezení ke snížení znečištění ovzduší nezahrnují klíčovou součást procesu – pravidelné a důkladné čištění filtrů motoru.
Pro více informací si přečtěte „Ultrazvukové čištění – Ekologický způsob čištění filtrů pevných částic” .
Majitelé dieselových vozidel, operátoři a výrobci by měli vyzvat své vlády na celém světě, aby u všech dieselových motorů vyžadovaly nejen instalaci filtrů pevných částic (DPF), ale poskytovaly také jasný postup pro správnou údržbu a čištění těchto filtrů ve všech budoucích standardech.
Toto je klíčovou součástí rovnice, která zajistí, že budou splněny cíle omezení emisí uhlíku spojených s dopravou.
Aktivní regenerace, stále běžnější způsob čištění ucpaných filtrů DPF, je neefektivní, protože:
– Spaluje všechny částice při vysokých teplotách, což vede k emisím škodlivých látek zpět do vzduchu a především tím neguje smysl používání filtru.
– Vede ke zvýšeným časovým výpadkům a snížení produktivity kvůli času, kdy motor není během procesu provozuschopný.
– Zvyšuje využití paliva a náklady na něj.
Pokud nebudou přijaty aktivní postupy čištění a méně škodlivé metody, jako např. metoda přijatá společností Ultrasonic Cleaning, znečištění ovzduší bude stále na vzestupu.
Chcete-li se dozvědět více o postupu Ultrasonic Cleaning, jak může snížit náklady na údržbu filtrů DPF, prodloužit životnost motoru a snížit náklady na spotřebu nafty díky zlepšené výkonnosti, navštivte webové stránky hunterultrasonics.com.