Omnicom Media Group oznámila podrobnosti o své třetí síti
Omnicom Media Group, divize mediálních služeb skupiny Omnicom Group Inc.(NYSE: OMC), dnes oznámila zahájení činnosti své třetí agenturní sítě Hearts & Science.
Vznik společnosti Hearts & Science byl inspirován potřebami prodejců, kteří chtějí získat obchodní převahu s využitím personalizovaného digitálního marketingu, kde se sbíhají zákaznické vztahy CRM (Customer Relationship Management) a adresovatelné kanály, kde musí být rozhodnutí činěna v reálném čase, aby měla efektivní dosah a poskytovala správnou informaci ve správný čas. Hearts & Science je marketingovou agenturou zpracovávající data se specializovaným mediálním plánováním a možnostmi nákupu, která má v reálném čase poskytovat informace pro strategie značek, kromě ostatních služeb, které zahrnují marketing cílený na kupující, marketingovou inovaci a obsahovou aktivaci.
„Zařazením agentury Hearts & Science má skupina Omnicom Media Group tři odlišné agenturní značky, všechny zaměřené na dosahování obchodních výsledků svých klientů,“ uvedl Daryl Simm, generální ředitel skupiny Omnicom Media Group.„OMD je světově největší a nejkreativnější mediální agenturou; PHD je globálním lídrem v oblasti plánování komunikace; agentura Hearts & Science bude silně zaměřena na marketing na bázi dat. Všechny tři agenturní sítě využívají v plném rozsahu aktivační a nákupní zdroje skupiny Omnicom Media Group a naši datovou a analytickou platformu Annalect, která je v této oblasti světovým lídrem.“
Agentura Hearts & Science zahájí svou činnost v Severní Americe tento měsíc se svým prvním klientem – se společností Procter & Gamble – a pod vedením generálního ředitele Scotta Hagedorna.
Hagedorn převezme kormidlo agentury Hearts & Science po pěti letech působení v pozici zakládajícího generálního ředitele společnosti Annalect. Ve své snaze integrovat data napříč mnohými agenturními sítěmi Omnicom začala společnost Hagedorn vytvářet vizi agentury Hearts & Science, což je podnik, který popisuje jako „spojení mezi marketingovou vědou a spotřebitelským propojením.“
„Marketing na bázi dat a využívání analytiky veřejnosti v masových médiích přešly od zárodku k využití v praxi, jedná se o oblast, která při vytváření spojení mezi značkami a spotřebiteli nemůže zapomínat na roli obsahu,“ uvedl Hagedorn. „Agentura Hearts & Science byla vytvořena s cílem zachovat rovnováhu a využít propojení mezi informací a emocemi, kde spojuje plánování na bázi dat a nákupní návyky s řízeným vytvářením obsahu, dodávkami a optimalizací všech styčných bodů.“
Ve společnosti Annalect nahradí bývalého ředitele Hagedorna ve funkci globálního generálního ředitele Slavi Samardzija, generální ředitelkou pro Severní Ameriku bude Erin Matts. Samardzija a Matts přecházejí do svých nových rolí z pozic hlavního analytika a marketingové ředitelky společnosti Annalect.
Podle slov Kathleen Brookbanks, provozní ředitelky společnosti Hearts & Science, která do nové agentury přejde od sesterské sítě OMD, otevře tato agentura svou provozovnu v budově 7 World Trade Center se 175 zaměstnanci a tento počet by se měl do začátku třetího čtvrtletí zvýšit až na 300 osob. Brzy budou otevřeny další provozovny, nejdříve v Kanadě a Portoriku, ve druhém pololetí roku 2016 bude následovat řada významných trhů mimo území Severní Ameriky. Jména dalších řídicích pracovníků, kteří se budou rekrutovat z předních společností v oblasti technologií, vydavatelství a agentur, budou oznámena v následujících týdnech.
O společnosti Omnicom Media Group
Omnicom Media Group (OMG) je divizí mediálních služeb skupiny Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), přední nadnárodní společnosti zabývající se globální reklamou, marketingem a firemní komunikací, která své služby poskytuje více než 5000 klientů ve více než 100 zemích světa. Omnicom Media Group provozuje mediální sítě OMD, PHD a Hearts & Science; datovou a analytickou platformu Annalect; globální programovou nákupní platformu Accuen; globální marketingovou agenturu Resolution Media; a celou řadu specializovaných mediálních firem.