Společnost Daymon Worldwide vydala studii s názvem The Next World: How Millennials Will Shape Retail
Společnost Daymon Worldwide vydala studii s názvem “The Next World: How Millennials Will Shape Retail (Příští svět: Jak bude generace přelomu tisíciletí utvářet maloobchod)”
Průkopník na poli maloobchodu a vlastních maloobchodních značek, společnostDaymon Worldwide, dnes vydala marketingovou studii s názvem “The Next World: How Millennials Will Shape Retail – Příští svět: Jak bude generace přelomu tisíciletí utvářet maloobchod”. Tato studie zkoumá vlastnosti a hodnoty této generace tak, abychom získali lepší představu o tom, jak bude v budoucnu utvářet maloobchod. Studie, která se uskutečnila v dubnu 2016, se zúčastnilo více než 7 tisíc zástupců narozených na přelomu tisíciletí z pěti kontinentů a 14 zemí celého světa.
Součástí této tiskové zprávy jsou i multimediální prezentace. Kompletní tiskovou zprávu, včetně multimédií si můžete přečíst zde:http://www.businesswire.com/news/home/20160620005184/en/
“Do roku 2030 bude “generace milénia” početnější než všechny ostatní generace, včetně té z období baby boomu po druhé světové válce v USA,” řekl Vasco Brinca, viceprezident společnosti Daymon Worldwide. “Nikdy jsme nezažili podobnou generaci, a to zejména proto, že tato vyrůstala v období hospodářské nejistoty, vysoké nezaměstnanosti a v době, kdy je běžné být pořád online. Je velmi důležité studovat tuto generaci a seznámit se s její kulturou tak, abychom zjistili, jakým způsobem budou utvářet další budoucnost světa.”
Studie společnosti Daymon Worldwide posuzuje “generaci milénia” ve třech hlavních oblastech: názory a tužby, nákupní a spotřebitelské chování a vnímání maloobchodních značek.
Hlavní zjištění
Nákupní a spotřebitelské chování
Generace přelomu tisíciletí nakupuje často a dlouho. Při nakupování potravin se snaží tito lidé nakupovat podle okamžité potřeby, zatímco zástupci generace z období baby boomu po druhé světové válce nakupují věci do zásoby na několik dní.
Vnímání maloobchodních značek
Oproti poválečné generaci jsou členové “generace milénia” méně loajální a více nespokojení co se týče obchodních značek. 29% zástupců “generace milénia” a 35% zástupců poválečné generace tvrdí, že “obvykle kupují zboží jedné a té samé značky, ale příležitostně zkouší i zboží jiných značek”. Naproti tomu 26% zástupců “generace milénia” tvrdí, že “kupují tu značku, kterou mají zrovna v dané chvíli oblíbenou.”
Studie také odhalila důležitá data o názorech a tužbách generace přelomu tisíciletí, jejich online zvyklostech, názorech na rodičovství a rodinu, rovnováze mezi prací a soukromým životem a o chování v oblasti zdraví.
Více o studii “The Next World: How Millennials Will Shape Retail” najdete na webových stránkách http://www.thenextworldinretail.com.
O společnosti Daymon Worldwide:
Daymon Worldwide poskytuje odborné strategie a služby v oblasti globálního maloobchodu, které firmám pomáhají k vyšším tržbám. Jsme světovou jedničkou v budování soukromých značek a nabízíme špičkové služby v oblasti spotřebitelského marketingu a maloobchodních služeb. Více informací získáte na webových stránkáchwww.daymon.com.
Přečtěte si zdrojovou verzi této zprávy na webových stránkách businesswire.com:http://www.businesswire.com/news/home/20160620005184/en/